بازرگانی محمدزاده

آب و فاضلاب

فاضلاب چیست؟

به باقی مانده ها و ضایعات شهری و صنعتی فاضلاب می گویند.اینکه فاضلاب در هر منطقه چگونه جمع آوری می شود در واقع بستگی به محیط زیست آن منطقه دارد.

با توجه به اینکه کارخانه های بزرگ صنعتی ضایعات و مواد مایع مضری برای محیط زیست تولید می کند، وجود سیستم های تحت عنوان سیستم فاضلاب برای جلوگیری از این آسیب لازم و ضروری می باشد.

برای جلوگیری ورود آلاینده ها به خاک و تخریب منابع زیر زمینی، باید فاضلاب های صنعتی و بهداشتی را از طریق سیستم تصفیه فاضلاب این مایعات مضر را تصفیه کرد.

این فاضلاب های تصفیه شده از طریق جوی هایی که به جهت خروج این مواد تهیه شده است ، به محلی که در آن، این مواد را جمع آوری می کنند منتقل می شود.

درصورت عدم وجود سیستم های فاضلاب متمرکز از دستگاه های تصفیه فضلاب محلی استفاده می شود.تحقیق در مورد آب و فاضلاب به شما کمک می کند که از نحوه تصفیه و تهیه آب شهری با خبر شوید و هوشیارانه تر عمل کنید (با خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی).
فاضلاب شهری

فاضلاب شهری متشکل از مدفوع و ادرار می باشد ولی بیشتر به معنی هر نوع فاضلابی مورد استفاده قرار می گیرد. زدگی، پوسیدگی و آلوده شدن خاک از پر اهمیت ترین دلیل ها برای جمع کردن فاضلاب ها می باشد.

با در نظر گرفتن اینکه سالانه جمعیت افزایش می یابد فاضلاب های شهری و صنعتی روز به روز بیشتر و بیشتر می شود و حساسیت استفاده دوباره از آب بالاتر می رود از این رو تحقیق در مورد آب و فاضلاب اهمیت می گیرد.

فاضلاب شهری که مورد تصفیه قرار می گیرد در واقع تشکیل شده از سه منبع متفاوت با هم می باشد که عبارتند از فاضلاب هاب خانگی، نشت آب و ضایعات صنعتی می باشد.
مشاوره

دیدگاه‌ها ۰

*
*

2 × 4 =